Thai Wok

Thai Wok

thai wok1

Thai Wok to sieć restauracji z gatunku „fast food” serwujących kuchnię tajską. Są one zlokalizowane w dużych centrach handlowych jak np. Złote Tarasy, Galeria Mokotów, czy Arkadia, które odwiedza rocznie nawet 20 mln klientów. Poza Warszawą restauracje są także zlokalizowane w Lublinie oraz w Łodzi.

Marka nieprzerwanie od 7 lat zdobywa popularność na polskim rynku gastronomicznym. W tym czasie koncept był ciągle rozwijany – menu zostało urozmaicone i wzbogacone o nowe pozycje, a wizerunek marki odświeżono i zmieniono tak, aby odpowiadał stale rosnącym standardom na rynku restauracyjnym.

Dzisiaj Thai Wok to przede wszystkim, bazująca na świeżych produktach, oryginalna kuchnia tajska. Do tego odnosi się logo marki i wizerunek restauracji, które urządzone są w drewnie i kolorach natury - zielonym, białym i różowym.

Restauracje serwują nie tylko gotowe posiłki dostępne w szerokim menu, ale także dania na zamówienie przygotowywane na oczach klienta. Jakość serwowanego menu oraz unikalność receptur są zapewnione dzięki szefom kuchni z Azji.

W 2015 Thai Wok zdobył nagrodę „Osobowości i Sukcesy Roku 2015” przyznawaną za największy sukces biznesowy w branży.

Strategia biznesowa Thai Wok zakłada dynamiczny rozwój sieci restauracji na rynku polskim i za granicą – właściciele biznesu zamierzają otworzyć kolejne 30 placówek w ciągu najbliższych lat. W trzecim kwartale 2017 planowane jest otwarcie kolejnych restauracji w nowych centrach handlowych: Galerii Północnej w Warszawie oraz w Forum Radunia w Gdańsku.

thai wok3

Laureat nagrody „Osobowości i Sukcesy Roku 2015” przyznanej za największy sukces biznesowy w branży gastronomicznej.