Thai Wok to sieć restauracji z gatunku „fast food” serwujących kuchnię tajską. Są one zlokalizowane w dużych centrach handlowych takich jak Złote Tarasy, Galeria Mokotów, czy Arkadia, które odwiedza rocznie nawet 20 mln klientów. Poza Warszawą restauracje Thai Wok znajdują się także w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi Trójmieście.
Marka nieprzerwanie od kilku lat zdobywa popularność na polskim rynku gastronomicznym. W tym czasie koncept był ciągle rozwijany – menu zostało urozmaicone i wzbogacone o nowe pozycje, a wizerunek marki odświeżono i zmieniono tak, aby odpowiadał stale rosnącym standardom na rynku restauracyjnym.
Dzisiaj Thai Wok to przede wszystkim, bazująca na świeżych produktach, oryginalna kuchnia tajska.
Restauracje serwują nie tylko gotowe posiłki dostępne w szerokim menu, ale także dania na zamówienie przygotowywane na oczach klienta. Jakość serwowanego menu oraz unikalność receptur są zapewnione dzięki szefom kuchni z Azji.
W 2015 Thai Wok zdobył nagrodę „Osobowości i Sukcesy Roku 2015” przyznawaną za największy sukces biznesowy w branży.
Strategia biznesowa Thai Wok zakłada dynamiczny rozwój sieci restauracji na rynku polskim i za granicą – właściciele biznesu zamierzają otworzyć kolejne 60 placówek w ciągu najbliższych lat. W najbliższych latach planowane są otwarcia kolejnych restauracji w nowych centrach handlowych na terenie całej Polski.